2 червня
Завантажити ще

За 9 років - жодної станції метро. НАБУ закликали перевірити Брагінського, ставленика Комарницького

За 9 років - жодної станції метро. НАБУ закликали перевірити Брагінського, ставленика Комарницького

Віктор Брагінський є директором комунального підприємства “Київський метрополітен” з 2014 року - Віталій Кличко призначив його на цю посаду практично одразу ж після першого обрання мером столиці. За 9 років керування містом та метрополітеном ці двоє чиновників не спромоглися відкрити жодної нової станції, попри те, що на розвиток метро виділяються значні кошти (наприклад, у 2020 році - 1,86 млрд грн), говориться у статті на порталі “Антикор”.

“Ситуація стає зрозумілішою, якщо врахувати, що Брагінський є людиною Дениса Комарницького. Який потрапив у Київську політику та на фінансові потоки ще за часів мерства Леоніда Черновецького - і досі контролює багато процесів, маючи значний вплив на Київраду, КМДА і на самого Кличка. Цікавий момент: як кажуть свідки, після свого призначення головою Транспортного департаменту КМДА у вересні 2021 року Руслан Кандибор, побачивши, в якому стані справи з київським метрополітеном, хотів звільнити Віктора Брагінського. І начебто навіть заручився згодою Віталія Кличка. Але втрутився Комарницький, який пояснив меру, що не можна різати качку, яка несе золоті яйця. Тож Віктор Володимирович й досі зберігає посаду”, - констатують ЗМІ.

За їхніми словами, за це він вимушений періодично особисто навідуватися до Дениса Комарницького. Також у статті публікуються фотодокази того, як зареєстроване на Брагінського авто заїжджає на паркінг бізнес-центру IQ. Де, як відомо, знаходиться офіс Комарницького. Після чого директор столичної підземки вже заходить до свого “патрона”.

“Цікаво, що у тій чорній сумці на плечі - чи не гроші? Бо ж не тільки зі звітами про роботу він приїжджає сюди”, - задаються питаннями автори.

Також видання публікує багато світлин, де Віктор Брагінський зустрічається з чинними та екс-силовиками, у неформальній обстановці спілкується з представниками підрядних організацій, ТОПами “Київметрополітену” та людьми, які мають зв’язки на рівні українського уряду.

“Отже, як бачимо, кураторство з боку Дениса Комарницького, приятелювання з різними людьми, які мають зв’язки у вищих щаблях влади та правоохоронних органів, таємні зустрічі з підрядниками та зміна автівок, щоб не дуже світитися, поки що дозволяють Віктору Брагінському почуватися спокійно. І жити в своє задоволення, продовжуючи схематози та дерибан бюджету столиці під час війни. У Віктора Володимировича все добре, а те, що метро на Виноградар і на Троєщину, яке обіцяють багато років, досі немає - то це не його проблеми, це проблеми киян. Проте нам все ж дуже хочеться вірити у справедливість. Тож закликаємо НАБУ звернути увагу на очільника столичного метрополітену - це готовий ваш клієнт, до того ж - дуже цікавий”, - наголошують ЗМІ.

За їхніми даними, для СБУ теж знайдеться робота стосовно Віктора Брагінського. Адже він, будучи депутатом Київради і готовлю стратегічного підприємства, знаючи всі його підземні комунікації, підозріло часто під час війни їздить за кордон. Так, він виїжджав з України 7.05.2022, 29.06.2022, 6.08.2022,17.09.2022, 28.10.2022, 27.12.2022 і 2.06.2023. Повертається кожного разу приблизно через 10 днів.

“Цікаво, що дуже схожа історія і з його колегою, керівником “Київпастрансу” Дмитром Левченком. Який також очолює стратегічне підприємство, і приблизно з такою ж частотою їздить за кордон. Хочеться вірити, що СБУ перевіряє всі ці поїздки. Хоча особисто ми не думаємо, що Брагінський з Левченком на нейтральній території продають ворогу секретну інформацію. Скоріше все ж вони вивозять гроші і інвестують їх десь в західних країнах. Проте розбиратися в цьому - справа правоохоронців”, - резюмується в матеріалі.